Dzieci dwóch pedałów ...

Środa, 3 sierpnia 2011 · Komentarze(3)
Wczorajszy dzień był niestety inny niż planowałem. Plan był prosty. Rano do pracy na rowerze. Wyjazd z pracy nieco wcześniej i szybki przejazd na Tour de Pologne.
Niestety plany mają to do siebie, że lubią się p...ć. Zamiast rowerem pojechałem pociągiem. Wyjazd z pracy godzinę później niż planowałem :(. Udało mi się zdążyć na 2 ostatnie okrążenia w Tour de Pologne. poniżej kilka wczorajszych fot.

Tour de Pologne foto 1 © amiga

Toru de Pologne fota 2 © amiga

Tour de pologne Fotka 3 © amiga

Tour de Pologne II etap w Katowicach © amiga

Support ? © amiga

Ostatnie okrążenie © amiga

Tour de Pologne w katowicach. Ostatnie okrążenie © amiga

Już po ... Można zwolnić :) © amiga

Dzisiaj już bardziej klasycznie. Tym bardziej ze po kilku tygodniach pogoda dopisała. W końcu NIE PADA :))))) Więc pozbierałem się, nałożyłem odpowiednie wdzianko i ruszyłem do pracy moją ulubioną trasą przez lasy i boczne drogi. Jechało się zajebiście. Szczególnie po ostatniej kilkudniowej przerwie. Las o poranku prezentował się pięknie. Aż się cieszę na powrót do domu :) Może wybiorę się ciekawszą drogą. Ech ... i znowu życie nabrało barw :)

Poranek na leśnej ścieżce © amiga