Po szosach ... do Gliwic

Czwartek, 28 kwietnia 2011 · Komentarze(5)
Dzisiaj rano .... hmmm nie zastanawiałem się czy pojechać na rowerze. Wiedziałem, że tak zrobię :) Więc ok 6:40 wskoczyłem na dwukołowca i w drogę. Planowałem powrórzyć ostatnią trasę przejazdu z Gliwic gdzie ok 2/3 trasy było po lasach a kolejna 1/4 to mało uczęszczane boczne drogi ale ...., w Panewnikach spotkałem Tadka (kolegę z pracy) i postanowiłem sprawdzić jego wersję trasy do Gliwic.

Trasa prowadziła z Ochojca na Panewniki standardową droga, później już z Tadkiem zaliczyliśmy Kochłowice i Halembę a tam zjazd na starą trasę z Mikołowa do Gliwic. W Gliwicach przebiliśmy się przez węzeł Sośnica, dalej bocznymi drogami do firmy :)

Widać było, że Tadeusz :) "kręci" od wielu lat i momętami nie daję mu rady. W zasadzie nie wiem po co mu przerzutki i tak z nich nie korzystał. Cały czas ustawiona była największa zębatka z przodu i najmniejsza z tyłu :). Niezależnie od tego czy było pod, czy z górki. Trochę go pewnie spowalniałem ale to i tak jest mój rekord życiowy na tej trasie. Tyle przemyśleń na już.

Ja też nie przepadam za głównymi drogami... Baranów sporo oglądam zza kółka... Na rowerze potrzebuję jednak spokoju...

djk71 05:28 piątek, 29 kwietnia 2011

djk71 Z Tadkiem chyba długo nie pojadę, a na 100% nie tą drogą. Jest zbyt niebezpieczna. Zyskuję 10 min. na czasie, ale zysk nie jest warty ryzyka.

amiga 21:00 czwartek, 28 kwietnia 2011

Zaczynam się Ciebie bać... ta średnia...

djk71 19:54 czwartek, 28 kwietnia 2011

kosma100 Ech. aż ci zazdroszczę tego weekendu :) W tej chwili mogę tylko pomarzyć

amiga 10:38 czwartek, 28 kwietnia 2011

No pięknie!
Fajnie, że pojechałeś do pracy i na dodatek miałeś towarzystwo.
Ja niestety w tym tygodniu blachosmrodowo do pracy z racji tego, że muszę załatwić mnóstwo spraw!
Ale od soboty... ;-) ROWEROWO!!! BALATONOWO!!! ODLOTOWO!!!
Pozdrawiam serdecznie i spokojnego powrotu z pracy ;-)

kosma100 07:27 czwartek, 28 kwietnia 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iotaj