Mysłowice-Wesoła

Niedziela, 10 października 2010 · Komentarze(6)
Dzisiaj ok 10:00 dzwoni Piotrek. Proponuje przejażdżkę. Mi się specjalnienie chce, coś zmęczony jestem, ale nic to, pozbierałem się i godzinę później spotykamy się pod moim domem, jedziemy. Planowana trasa ma być dzisiaj miła i przyjemna, a przede wszystkim niezbyt wymagająca. Jedziemy w kierunku Murcek, większośc trasy pod górkę, ale jakoś dajemy radę. Szybko przejeżdżamy przez Murcki i kierujemy się w kierunku Mysłowic-Wesołej. Dalsza trasa to w zasadzie jeden długi zjazd, jest nieźle,pogoda nam dopisuje. Wkrótce jesteśmy u celu naszej dzisiejszej podróży.

Wokoło stawu prowadzimy rowery rozmawiając o wszystkim, m.inn. o wczorajszym koncercie (swoją drogą, DTH dali rady, koncert był zaj...ty).
Klasycznie robimy kolejne zdjęcia

Znad stawu widać nadajnik w Kosztowach, ale niestety dzisiaj tam nie jedziemy.

Robimy jeszcze drobną przerwę na pobliskiej ławecze. Wkrótce jednak wsiadamy na rowery i jedziemy z powrotem, tym razem kierujemy się na Giszowiec, poza jednym większym podjazdem w zasadzie cały czas jedziemy z górki, Dojeżdżamy do Giszowca i drogami kierujemy się na staw Janina do Rybaczówki, tam kolejna przerwa, decydujemy się coś zjeść. Po ok 30 min zbieramy się i jedziemy przez las do Ochojca.
Po drodze zachaczamy o Lidla, później już szybciutko do domu.