Powrót lasami

Poniedziałek, 21 maja 2018 · Komentarze(0)
Wyjeżdżam przed 17... później niż myślałem, ale taki jest ten poniedziałek, czuję wyraźnie powiewy ze wschodu. Dość szybko dochodzę do wniosku, że jednak nie mam ochoty na walkę z wiatrem. Wjeżdżam wpierw w lasek Makoszowski, a później już w las łączący Zabrze z Halembą...
DDRka przy DTŚce
DDRka przy DTŚce © amiga
Słońce za chmurami
Słońce za chmurami © amiga
Miejscami zaskakują kałuże, w sumie kilka dni temu padało, ale powinno już to wyschnąć... Na starej hałdzie jednak zawsze wygląda to inaczej...
Jeszcze mokro
Jeszcze mokro © amiga
Z lasu wyjeżdżam na Halembie, ale dosłownie na chwilę, w Starej Kuźni podjeżdżam pod cukiernię, szybkie zakupy, coś do picia i pączek i mogę jechać dalej... jeszcze tylko fota na dolinie jamny :)
Ruda Śląska - Stara Kuźnia
Ruda Śląska - Stara Kuźnia © amiga
W domu jestem względnie o czasie, powrót był jednak męczący... ale... cóż w końcu brak formy robi swoje... praktycznie cały kwiecień mi wyleciał z życiorysu...