Ciemność...

Czwartek, 9 listopada 2017 · Komentarze(2)
Jest prawie 17 gdy ruszam. Warunki niezłe. Nie pada :), jest względnie ciepło. Niewiele samochodów. Za to słońce już dawno poszło spać.

Już rano korciło mnie by jechać częściowo lasem, teraz walczę z tym. Do czasu, na Granicy z Zabrzem pakuję się na DDRkę przy drodze średnicowej, przez lasek Makoszowski, na już starczy, a co dalej... nie mam pomysłu. Jadę i tak nieco inaczej. Lubię las,m nawet ten nocny, może nie przepadam jak mi zwierzaki przelatują przez drogę, ale reszta... czemu nie. A.... głupio by było jeszcze zostać postrzelonym przez myśliwego. Co jakiś czas słyszy się, że upolowali kolejnego rowerzystę, grzybiarza... pomylili z dzikiem, sarną,.... Wolę jednak zwierzaki ;)

Pod wiaduktem A1 w Gliwicach
Pod wiaduktem A1 w Gliwicach © amiga
DDRka przy DTŚce
DDRka przy DTŚce © amiga
Wyjeżdżam w Makoszowach, do Wirka ciągnę drogami. Dalej pakuję się na ścieżkę wzdłuż potoku Bielszowickiego, Jazda trochę wolniejsza. Zresztą czuję zmęczenie. W lesie pomiędzy Kochłowicami a Panewnikami trochę króliczę, ale nie mam ochoty na podjęcie walki. Niech jedzie....
W Kochłowicach
W Kochłowicach © amiga
Jestem coraz bliżej domu, docieram na wysokość Famuru. Przypomina mi się, że niedługo ma zacząć się przebudowa tego skrzyżowania, czas realizacji 17 miesięcy... Będzie rondo turbinowe :), od dawna już powinno być takie rozwiązanie a tym miejscu, może poszedłbym jeszcze o krok dalej, o dołożył jeden poziom, dla samochodów jadących od Mikołowa na centrum Katowic.