Wtorek rano

Wtorek, 28 lutego 2017 · Komentarze(2)
Ruszam kilka minut wcześniej niż wczoraj, ruch... jak diabli. samochody są wszędzie, jazda od początku rwana, za to jest dość ciepło, 5 stopni na starcie, wiatr z południa, może południowego zachodu.

Na przejściu dla pieszych
Na przejściu dla pieszych © amiga
Nawet na tych bocznych drogach jakoś bardziej gęsto, trochę rowerzystów, sezon rozpoczęty :)  W Zabrzu ruch jest taki paskudny, że decyduję się na przejazd przez park, pierwszy raz w tym roku jadę przez lasek Makoszowski. Miejscami lekko rozmiękła ziemia, ale bardziej zaskakuje mnie ilość połamanych drzew. Ekipy "drwali" uwijają się, czy to efekt Szyszki, czy faktycznie wiatry tyle połamały.
Miejsce zajebiste
Miejsce zajebiste © amiga
Motory na drogi
Motory na drogi © amiga
A to ci niespodzianka
A to ci niespodzianka © amiga
W Gliwicach nieco się przerzedza, ruch nieco mniejszy, jedzie się przyjemnie. Temperatura idzie w gorę, gdy docieram do firmy jest +8. Za to najzimniejszym miejscem były standardowo Stare Panewniki. gdzie licznik pokazał mi +2.8 stopnia
Szklarze przyjechali
Szklarze przyjechali © amiga

Niedawno dostałem potwierdzenie z policji, że za piątkowego debila z filmiku właśnie się zabrali :)