Środowy ciepły wieczór :)

Środa, 22 lutego 2017 · Komentarze(0)
Ruszam kilkanaście minut po 17, wieje silny wiatr w plecy, jest obłędnie ciepło - 10 stopni... słońce już zaszło. Samochodów niestety sporo, zresztą już po chwili okazuje się, że to wieczór wariatów, w Gliwicach trafiam na pierwszych mistrzów kierownicy, cóż, zakląłem siarczyście i tyle. Jednak w Zabrzu trochę przed granicą z Rudą Śląską mija mnie ciężarówka, trudno powiedzieć ile miała na budziku, tylko śmignęła koło mnie, za szybko, za blisko. Tym bardziej, że w tym miejscu miałem ponad 35 km/h. a on tylko przeleciał, odbiłem nieco w prawo i hamowałem, za prędko debil odbił w prawo. Masakra.

Ciemne chmury na niebie

Ciemne chmury na niebie © amiga
Debil w Zabrzu który mijał mnie trochę za szybko i trochę za blisko
Debil w Zabrzu który mijał mnie trochę za szybko i trochę za blisko © amiga
Iżowscy zatrudniają chyba debili a nie kierowców
Iżowscy zatrudniają chyba debili a nie kierowców © amiga
Dalej jakby nieco lepiej, w Bielszowicach kombinuję czy nie podjechać na myjnię spłukać piach z rowera, tyle, że i dzisiaj wieczorem i jutro z rana może padać, wiec efekt może być żaden. Po 20 minutach jazdy w deszczu lub krótko po nim rower będzie wyglądał tak samo. Na Wirku uciekam na ul Polną i później Wirecką, mam dość samochodów. NA tej drugiej ulicy trafiam na lawetę stojącą centralnie na drodze, średnio to rozsądne... rowerem przejechałem, ale samochód już nie ma szans by przejechać obok.
Na światłach w Bielszowicach
Na światłach w Bielszowicach © amiga
Zajebiste miejsce na postój
Zajebiste miejsce na postój © amiga
Na DDRce w Kochłowicach
Na DDRce w Kochłowicach © amiga
Jeszcze jedno zdarzenie na Ligocie, tym razem jakieś babsko przecina mi rowerówkę tuż przed kołami, trąbię, ale baba ma to gdzieś...
Na dzisiaj mam dość wrażeń, chcę być jak najszybciej w domu. Potrzebuję gorącej kąpieli by odreagować... ;)
Za kierownicą kobieta, miałem pierwszeństwo, ale oczywiście musiała mi się wp...ić przed koła © amiga