Poniedziałek rano - w końcu na rowerze....

Poniedziałek, 7 listopada 2016 · Komentarze(1)
Wyjeżdżam obłędnie późno, jest 7:25... jeszcze godzinę temu padało, teraz nie jest tak źle, za to... ruch na drogach to masakra..  Jankego zakorkowana. Cieszy mnie to, że dzisiaj nie jadę do dworca PKP, mam dość pociągów i autobusów na najbliższe kilka tygodni... jeżeli  tylko pogoda na to pozwoli to jadę rowerem... Zresztą dzisiaj gdyby waliły pioruny, padałby śnieg to chyba pojechałbym rowerem... potrzebowałem tego...

Krótko po deszczu
Krótko po deszczu © amiga
Wszędzie mokro, na Bałtyckiej sporo kałuż, szczególnie na odcinku leśnym.
Jadę dzisiaj ponownie góralem, czuję, że napęd w nim się kończy, może to i dobrze, od dawna planowałem wyrzucić korbę Shimano. Niestety ta firma ma je strasznie g....e. Chodzi o tzw. wielowpust... jest zbyt płytki i widzę, że ten też już się kończy. jest lekko uszkodzony. Genialne mocowanie ma Truvative, gdzie ten element jest nie do zniszczenia, a przynajmniej jaki się wydaje, w szaraku korba tej firmy działa bez najmniejszych problemów, za to koszt suportu oryginalnego to jakaś porażka... Zresztą te nieoryginalne też nie są jakieś szczególnie tanie.  Namierzyłem za to korby Kellysa. Może nie przepadam szczególnie na tą firmą, ale... ma coś pośredniego... wielowpust podobny do tego Sramowskiego, ale na suportach Shimano... Korci mnie by wypróbować... sprawdzić...
Mokro wszędzie
Mokro wszędzie © amiga
Jestem w szoku, posprzątali na DDR-ce w Kochłowicach
Jestem w szoku, posprzątali na DDR-ce w Kochłowicach © amiga
Bielszowice - kopalnia
Bielszowice - kopalnia © amiga
Tramwaj na rondzie w Zabrzu
Tramwaj na rondzie w Zabrzu © amiga
Droga z grubsza spokojna, gdy minęła ósma zupełnie się wyluzowało, jednak nie oznacza to, że nie ma idiotów na drogach. W Zabrzu trafiam na debila który na skrzyżowaniu na łuku wyprzedza. z naprzeciwka jechał samochód, niewiele brakowało by skończyło się to inaczej. A po samochodzie widać, że kierowca nie należy do mistrzów kierownicy, chyba, że jest kierowcą w Crash Derbach...
SL 73163 - kretyn wyprzedzający na zakręcie/skrzyżowaniu
SL 73163 - kretyn wyprzedzający na zakręcie/skrzyżowaniu © amiga
SL 73163 - Tak niewiele brakowało a przefasonowałby siebie drugi bok
SL 73163 - Tak niewiele brakowało a przefasonowałby siebie drugi bok © amiga
SL 73163 - ku pamięci debil wyprzedzający na skrzyżowaniu/zakręcie
SL 73163 - ku pamięci debil wyprzedzający na skrzyżowaniu/zakręcie © amiga
Gliwice za to spokojne, na Poznańskiej zaskoczył mnie nowy asfalt... wydaje mi się, że będzie kładziona jeszcze jedna warstwa...  albo poprawią studzienki... bo nie wszystko jest idealne...
Asfalt na Poznańskiej - aż niemożliwe
Asfalt na Poznańskiej - aż niemożliwe © amiga
Dojeżdżam do firmy, tego mi było potrzeba... gęba sama się śmieje... zupełnie inaczej się czuję gdy z rana przejadę się rowerem :)