Piątek rano

Piątek, 25 marca 2016 · Komentarze(0)
Jest 7:09 gdy ruszam, pogoda nieco gorsza niż wczoraj, głównie chodzi o brak słońca... w zamian jest cieplej +3... chociaż z tego co pamiętam były możliwe nawet przymrozki... kolejny paskudny element to wiatr... meteo.pl twierdziło, że będzie wiało z południa... a kierunek jest wyraźnie zachodni... wiem... że przejazd będzie ciężki...

W Piotrowicach dość sprawnie udaje mi się pokonać skrzyżowanie  z Kościuszki...  dzisiaj jakby było więcej samochodów, tyle, że jadę godzinę później niż wczoraj, odbijam do parku Zadole.. tam dla odmiany jakiś Lessi pakuje mi się pod koła... właściciel ma to gdzieś... chyba nie lubi pupila...
Na skrzyżowaniu przy Famurze
Na skrzyżowaniu przy Famurze © amiga
Jakiś Lessi stoi na drodze
Jakiś Lessi stoi na drodze © amiga

Wkrótce wyjeżdżam z Katowic i mam okazję podziwiać wyczyszczoną DDRkę w Kochłowicach... i wszystko było by ok...
Poranny rowerzysta
Poranny rowerzysta © amiga

... gdyby nie zapadnięta studzienka... w nocy może być niebezpiecznie w tym miejscu...  chwila nieuwagi i gleba pewna... na już to jedyny element który mocno przeszkadza...
Dziura w DDRce w Kochłowicach
Dziura w DDRce w Kochłowicach © amiga
W Kochłowicach całkiem sporo samochodów, podobnie jest na Wirku i... w Bielszowicach, przy czym to ostatnie mocno mnie zaskakuje... miejsce na zacisk jest zupełnie nijakie. Radzę sobie jak zawsze, przejeżdżając tutaj przez stację benzynową...
Dzisiaj widać kopalnię :)
Dzisiaj widać kopalnię :) © amiga
Coś sporo samochodów na tym skrzyżowaniu
Coś sporo samochodów na tym skrzyżowaniu © amiga

Jest coś po ósmej gdy ląduję w Zabrzu... ruch jak w ulu... hmmm... wczoraj się cieszyłem, że jakoś jest spokojniej, że część ludzi już na urlopach, a tutaj taka niespodzianka...
W Zabrzu też średnio ciekawie
W Zabrzu też średnio ciekawie © amiga

Gliwice wcale nie lepsze... na Królewskiej Tamy swoje muszę odstać, nie pomogła DTŚka.. może na dalszym odcinku przy skrzyżowaniu z Zabrską jest lepiej...
Przymusowy postój na Królewskiej Tamy
Przymusowy postój na Królewskiej Tamy © amiga
Dojeżdżam do firmy, wiatr mnie zmęczył... tyle, że wieczorem powinien mi pomagać, chyba, że zmieni kierunek... ;)