Poniedziałek rano

Poniedziałek, 15 lutego 2016 · Komentarze(0)
Wyjeżdżam koło 7:15... późno... mało tego, czuję zmęczenie, wczorajszy dzień był wyjątkowo długi... Mocno niewyspany ruszam do pracy, a dzień zapowiada się ciężko...  chociaż kto wie... może wszystko pójdzie jak z płatka...

Pogoda nie rozpieszcza, wcześniejsze prognozy wzięły w łeb, w nocy lało, z rana pada, zresztą meteo.pl twierdzi że cały dzień taki będzie... ale to prawo przedwiośnia... :)

Na drogach całkiem sporu ruch... zdziwił mnie deszcz, to już nie jest ten lodowaty, nieprzyjemny... czuć, że coś się już zmieniło... mało tego jest przyjemny... tzn sprawia mi frajdę dzisiejsza jazda... może do tego dołożył się bardzo niewielki wiatr z południa... Nie przeszkadza a na kilku fragmentach nawet pomaga...

Coś namieszałem z kamerką, po pierwsze zapomniałem ją naładować, po drugie rozładowała się do zera i zanim przywracam ją do jako takiego stanu by włączyć urządzenie minęła chwila... o wykorzystaniu jej dzisiaj nie ma mowy... ale wrzuciłem Kodaka do plecaka... w pracy się naładuje...  więc dzisiaj zdjęcie zastępcze z niedzielnego Piotrkowa Trybunalskiego...

Dość wrednie jest na Wirku... gdy jednak dostaję się na Bielszowicką, wszystko się zmienia, powoli drogi pustoszeją... minęła ósma... przejechałem około połowę drogi... Wyjątkowo mało wariantów na drodze... coś koło zera...

W Gliwicach na Królewskiej Tamy coś chyba będą remontować, na poboczu sporo samochodów zarządu dróg i mostów.. .Nie do końca widzę, jaki jest cel tego... może coś się dzieje z mostkiem na tej drodze, ale był remontowany jakieś 5-6 miesięcy temu...

W firmie jestem coś koło 8:30... szybka kąpiel i do pracy...