Czwartek wieczór

Czwartek, 6 sierpnia 2015 · Komentarze(5)
Wyjeżdżam jakieś 15, może 20 minut po 16... muszę dotrzeć do Katowic przed 18.... spieszy mi się jak diabli... W sklepie czekają na mnie adaptery do tarcz... Jakiś obłęd... Coś co powinno być na stanie w każdym najmniejszym serwisie, jest prawie niedostępne... Serwis z którego korzystam w Gliwicach nawalił, przez 2 tygodnie nie sprowadzili mi tego... a Śnieżka już w niedzielę... Masakra..
Do tej pory nie spieszyło mi się, mieli mieć to na bank... i... dali ciała...

Cóż...
Obdzwoniłem większość okolicznych serwisów i sklepów w okolicy począwszy od Gliwic i Przyszowic, przez Zabrze, Rudę Śląską... i... dopiero w Katowicach w Bikershopie mieli... tyle.. że muszę tam dotrzeć, mam 30 km... trochę ponad...

Gnam na wariata... wyjeżdżam z Gliwic, przelatuję przez Zabrze i Rudę... Za Kochłowicami skracam trasę przez las i Kokociniec. Nie do końca pamiętam w który miejscu jest sklep... z grubsza kojarzę tylko jego nową lokalizację...

Udaje się tam dotrzeć na czas... a nawet nieco przed... adaptery na mnie czekają... przy okazji kupuję 2 nowe tarcze alligatora... i nowe chwyty, stare już zaczynały się rozpadać...

Po powrocie do domu... mały serwis roweru... wymiana tarcz... i szok... na tyle gołym okiem widać ile się spiłowało... po założeniu nowych nawet klamki pracują inaczej...zmierzyłem suwmiarką... wypiłowałem ponad 0,4mm z tarczy... przez póltora roku...

Nowa tarcza
Nowa tarcza © amiga

Tektro działa jak jest nowe - tyle, że przez chwilę... do rowerów okazjonalnych rowerzystów jest ok, ale klamki i zaciska mają tragiczne... jak widać to tarcze też... A Alligatory... się sprawdziły na... Śnieżce :)
Z częściami jest problem, ja do mojego rowera crossowego - szaraka za każdym razem muszę ściągać z netu, w pobliżu mają tylko opony do miejskich... rozmiar się niby zgadza, ale opony z najniższej półki... Smartsamy 1.75 ściągałem z Warszawy... chcę dokupić jeszcze 1.6 i... tu zaczyna się problem, bo w zasadzie nie do kupienia... Jaja jak berety...
W sumie wciągu ostatniego miesiąca na koła wydałem 1100 zł... obręcze, piasty, szprychy, tarcze, adaptery i kilka innych drobiazgów + zaplecenie kół...

amiga 07:05 poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Z Tektro mam nie miłe wspomnienia ; szarpanie całym rowerem przy hamowaniu. Zmiana na Hayes z tyłu i ok, z przodu właśnie na Aligator i też niby ok, ale jakoś mocy brak. Rok tak przejeździłem ;) Zmieniłem tarczę z przodu na XT i zupełnie inny hamulec.

A koszty ... Panie, tak się zdaje, że nic nie inwestujemy, ale tu coś, tam coś i suma rośnie ;)

Natomiast co do sprowadzania części. Chciałem nowy komplet opon, tylko opon, albo aż tylko. Schwalbe NN 2.25, taa uważaj bo znajdziesz gdzieś w pobliżu.

devilek 22:15 piątek, 7 sierpnia 2015

Gizmo201 to właśnie jest wkurzające w sklepach... najlepiej jakby przyszedł gość i zostawił u nich rower na tydzień, dał tysiaka... i już... a wykładają się na pierdołach... część z nich prowadzi tylko sprzedaż opon i dętek, pod warunkiem, że to popularne modele... Prawie zawsze muszę ściągać sprzęt z drugiego końca polski bo tu nie ma...
Devilek Oryginalne to były Tektro... z definicji Szarak miał być tani w eksploatacji... chociaż mam wrażenie, że w tym roku znowu poleciałem... Dzisiaj pierwsza jazda z nowymi tarczami... i... różnica w pracy niesamowita.... Szczególnie na tyle jest to odczuwalne, ale tam tarcza była już mocno zużyta... Tarcze Shimano miałem w Góralu... i działały, wytrzymały ponad 20000km... W tej chwili są tam avidy i też mam wrażenie, że kultura ich pracy jest lepsza... Tylko cięzko porównywać zużyty sprzęt do nowego... W każdym bądź razie wymiana tarcz zakończyła "transformację" kół...

amiga 07:56 piątek, 7 sierpnia 2015

Kształt nowej tarczy podobny do mojej ... Mojej byłej, która skończyła w pudełeczku z rowerową graciarnią. Szymanowska XT znacznie lepiej się dogaduje z klockami, niż Aligator.

devilek 07:30 piątek, 7 sierpnia 2015

tak to bywa, oczywistości nigdy nie mają.

gizmo201 05:16 piątek, 7 sierpnia 2015
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atrza