Piątek rano

Piątek, 24 lipca 2015 · Komentarze(0)
7:07 - ruszam... jest dość przyjemnie :) co prawda temperatura powyżej 20 stopni... ale wieje przyjemny wiatr ze wschodu... w plecy :) Będzie jazda z górki :)... Dzisiaj mi jest to potrzebne.. .czuję zmęczenie tymi upałami...

Masakra na co ja narzekam... jeszcze zamarzę za tym by było tak gorąco...

Na drogach spory ruch... szczególnie na początku w Katowicach gdzie muszę się przebijać między samochodami, sytuacja powtarza się też w Kochłowicach, Zabrzu i Gliwicach... Jedynie Wirek i Bielszowice jakieś puste....

Od Kochłowic ścigam się z autobusem 7-ką... początkowo mnie wyprzedza... ale już za drugim przystankiem to ja jestem Sprite :).... Już nie ma szans... tym bardziej, że zaczyna się pory kawałek z górki... rower sam jedzie ponad 45 km/h

W Gliwicach krótki postój... przy nowo budowanym rondzie... - ostatnio to raczej klasyk... chodniki nie istnieją w tej chwili, zamiast nich zieje wielka dziura... Pewnie jeszcze tydzień może nawet dwa zejdą zanim rondo będzie drożne... ale poczekam... jest w tym miejscu potrzebne i to bardzo...