do serwisu... z szarkiem...

Środa, 9 kwietnia 2014 · Komentarze(3)
Czesław Niemen - Dziwny jest ten świat

Dzisiejszy dzień nietypowy..., do pracy nie pojechałem, czekała mnie dzisiaj wizyta u lekarza a później prześwietlenie, wstępny werdykt - zapalenie zatok :( , przynajmniej wiem na co się leczyć... Worek prochów i powrót do domu. Zabieram szaraka i wiozę go do znajomego serwisu, zostanie tam na kilka dni..., szprychy muszą być wymienione. Nie mam ochoty na kolejne niespodzianki w drodze. Problem polega na tym, że docieram zbyt wcześnie i wszystko zamknięte w diabły, więc kręcę się chwilę po okolicy. Spotykam kilku znajomych i mija dobre 20 min. W końcu jako pierwszy wchodzę do serwisu..., rower zostaje, przy okazji będzie miał przegląd. Jestem pewien że zrobią go dobrze. Do domu już z buta.

Szlak wieży spadochronowej - jeden z pomników/mogił
Szlak wieży spadochronowej - jeden z pomników/mogił © amiga

mandraghora w czasie gdy będzie Irokez w Żelazku, ja będę w Wielkopolsce na Róży

amiga 18:38 środa, 16 kwietnia 2014

mandraghora Wybieram się już na Różę Wiatrów i Rudawską Wyrypę, najwyżej umrę gdzieś po drodze..., a jak nie to lekarz mnie zabije po powrocie ;)

amiga 18:36 środa, 16 kwietnia 2014

a jednak zatoki... ale na Irokeza się wykurujesz? ;-)

mandraghora 18:25 środa, 16 kwietnia 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jlrek