poranne mgły...

Czwartek, 14 listopada 2013 · Komentarze(3)
HUNTER - Imperium Trujki

Dzisiaj czwartek... wczoraj w zasadzie się o tym dowiedziałem. Przedłużony weekend zaburzył mi odczucie upływającego czasu. Niby fajnie, że kolejny weekend już tuż, tuż, ale... brakuje czasu na wiele innych spraw...

Budzę się wcześniej niż zwykle, czuję, że nadchodzi kolejna fala przeziębienia jesiennego, ledwo jedno się skończyło, drugie się chyba zaczyna.
Modyfikuję nieco ubiór. Na głowie ląduje cieplejsza czapka, pewnie niewiele to zmieni, ale może nie będzie mi tak odbijało ;P

W końcu wychodzę, wsiadam na rower, ruszam.
Całość standardowo w ostatnim okresie szosami z audiobookiem na uszach, kolejne kilka rozdziałów do zaliczenia... Cały czas mam wrażenie, że jadę niesamowicie wolno, ale też nie naciskam, nie chce mi się...
Do końca sezonu zostało już niewiele... jeszcze półtora miesiąca, jak pogoda pozwoli i niedzielni kierowcy, którzy wsiądą do swych blaszanych skrzynek jakiś tydzień przed świętami... Teraz jest względnie bezpiecznie.
Drogi prawie puste, nigdzie nie korkuje się, nie przycina ruch..., nawet w Zabrzu gdzie jestem tuż przed 8:00 jest nieźle...
Wbrew niskiej temperaturze i gęstym mgłom na drogach mijam całkiem sporo rowerzystów pędzących w swoim kierunku, pewnie część tak jak ja do pracy.., inni może na zakupy, w odwiedziny... Miło jest zobaczyć kogoś ze swojego gatunku Homo Cyclist-ów :)

Zoo - Chorzów © amiga

Limit Kamyki działają, ale potrzebuję ich cały wór, 7 to za mało :)
Alistar Walczę cały czas, ale walka nierówna, pogoda musi się bardziej ustabilizować, takie wahania temperatury nie są najlepsze

amiga 21:15 poniedziałek, 2 grudnia 2013

Darku, nie daj się przeziębieniu! (wiem, wiem, łatwo gadać...)
W Pyrlandii też mgła koszmarna i zejść nie ma zamiaru.

alistar 10:04 czwartek, 14 listopada 2013

U mnie towarzystwo rowerowe przetrzebione. Albo ich nie widzę bo jadę wcześniej. Jedną rowerzystkę niedaleko domu tylko dziś spotkałem.
No i zdróweczka. 7 kamyczków. Herbatka z miodem, amolem, cytryną i sokiem malinowym by się zdała. Super rozgrzewa.

limit 10:00 czwartek, 14 listopada 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwon