w odwiedziny do rodziny :)

Niedziela, 10 listopada 2013 · Komentarze(3)
Hey - Podobno

Poranek spędzony na czyszczeniu i serwisie roweru, denerwuje mnie przeskakiwanie łańcucha od czasu do czasu, zastanawiam się co może być przyczyną, wstępnie mam podejrzanego, ale muszę to jednak sprawdzić...
Wszystko wyczyszczone poskładane, na sucho testuję przełożenia i widzę co się dzieje..., to spinka Connex-a..., za diabla nie wiem czemu ale przechodząc przez kasetę widzę jak źle się układa... Tylko czemu...? Zmieniam spinkę na SRAMA jest mniejsza, ale ostatnio walczyłem z nią i w końcu się poddałem, nie chciała współpracować z tym łańcuchem..., ale... została przyłożona sporo większa siła i wlazła (ciekawe jak będzie przy zdejmowaniu łańcucha ;P). Sprawdzam ponownie i jest dobrze, tym razem wszystkie przełożenia chodzą bezbłędnie...
Czas na mały test, jestem umówiony u rodzinki na Ligocie, jadę rowerem..., sprawdzam jak zachowuje się napęd... jest nieźle..., tak jak ma być..., więc problem rozwiązany :)