poniedzialkowo po pracy

Poniedziałek, 23 września 2013 · Komentarze(3)
Aleksandra Pęczek - Nieosiągalny

Ruszam spod firmy, znowu założona przeciwdeszczówka. Plecak ciąży, zapakowany na maxa... i jeszcze ten deszczyk..., nic przyjemnego...

Za to bez wygłupów jadę szosami..., muszę uzupełnić przynajmniej częściowo wpisy, jestem z tym w czarnej..., chyba lepiej nie będę kończył ;P

Pierwsze 10km idzie jak z płatka, ale w Zabrzu łapię gumę..., ech... w pobliży jest wiadukt, staję pod nim, zastanawiam się nad podpompowaniem, ale słyszę ssss...., lepiej wymienić dętkę... Ciekawe na co najechałem? Mam wrażenie, że opona jest już mocno zużyta... chyba poszukam czegoś nowszego w sklepie..., czegoś już na okres mokra i błotnista jesień (oby nie).

Po 10-15 minutach ruszam dalej, mimo mżawki dobrze się jedzie, gdyby jeszcze nie to zmęczenie..., ale warto było... pomimo tych setek km które trzeba było pokonać...

Po owocach ich poznacie :) © amiga

Devilek w tej chwili tak, ale... nowa opona już kupiona, a na chwilę założyłem do rowera slicki..., w teren przy takiej pogodzie i tak nie wjadę..., a może...
Mandraghora Z Geaxem nie miałem jeszcze do czynienia, w zasadzie nie wiem czemu..., może dlatego, że nikt w okolicy ich nie sprzedaje... Zastanawia mnie ten bieżnik, dość agresywny, klocki po bokach są więc powinny trzymać trakcję...
na chwilę obecną kupiłem kolejnego Maxxisa Ranchero... dobrze się sprawdzał i na szosie i w terenie... Stary 9000km miał za sobą..., gdy spojrzałem na nowego to byłem zaskoczony, że ma tak wysokie klocki :), 5 miesięcy piłowania.... dzień w dzień...

amiga 08:51 piątek, 27 września 2013

Jeżdżę teraz na Geax Barro Mountain (od jakichś 500km) i dobrze się sprawdzają w terenie. Ładnie pracują na asfalcie, jedyny mankament to lekkie boczne uślizgi (można się przyzwyczaić). Ale bieżnik jest uniwersalny, to chyba najlepsze z testowanych przeze mnie opon pod jazdę "mieszaną" a''la MTBO. Poprzednie Barro Race z mniejszymi klockami zajeździłam w 4 miechy :)

mandraghora 18:57 środa, 25 września 2013

Dzień bez gumy, to dzień stracony ;)

devilek 19:36 wtorek, 24 września 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ejdzi