poniedziałek...

Poniedziałek, 20 maja 2013 · Komentarze(2)
City Of Angels - Angel

Wpis uzupełniony, niestety czasu na coś więcej nie ma. Na chwilę obecną to jedyna rzecz której kompletnie nie posiadam.
Poniedziałkowy poranek. Pali mnie skóra, po upalnej niedzieli po Miechowie, lecz cóż zrobić, trzeba jechać do pracy. Wsiadam na rower i ruszam, nie ma na co czekać. Nie ma co kombinować...
Myślałem, że będę miał zakwasy, ale nie, nie ma nic, nie wiem jak to działa, w zeszłym tygodniu załatwiłem się na trasie do Tychów, odpuściło dopiero w piątek, a po górkach, owszem czuję zmęczenie ale to tyle...

Pomnik JP II na groni Jana Pawła II © amiga

marusia Tu nie chodzi o ilośc wpisów, czasami brakuje na cokolwiek, a jak zostają zaległości to póxniej cięzko się je odrabia. Już kilka razy myślałem czy nie połączyć ich w jeden, ale.... to fizycznei są 2 różne "wycieczki"

amiga 07:51 środa, 22 maja 2013

Tak sobie myślę -czemu robisz osobne dwa wpisy do i z pracy. Gdyby był jeden wpis z całego dnia -miałbyś więcej czasu na uzupełnianie tych wpisów :]

Pozdrower.

marusia 11:52 wtorek, 21 maja 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzedm