Powrót do dzieciństwa

Czwartek, 24 maja 2012 · Komentarze(3)
Kolejny piękny poranek, jest ciepło, wieje północno-zachodni wiatr, wiem, że czeka mnie 30km pod górę, ale co tam, nie pierwszy i nie ostatni raz będę się zmagał z nim. Wyjeżdżam ok 7:00, zakładam słuchawki i włączam ponownie Die Toten Hosen - Ballast der Republik - coś w niej jest urzekającego, pięknego, energetycznego. Zabiło mnie wykonanie utworu Das Modell - Kraftwerku (muzykę, którą pamiętam z dzieciństwa), w takim nowym innym wykonaniu, wykonaniu które bardzo mi pasuje.

Na dole wpisu oryginał Kraftwerku, a wersja Die Totten Hosen jest w wczorajszej wersji live ok 46 minuty, a aby się nie powtarzać z koncertami/albumami wrzucam linka do konertu
Die Toten Hosen - Rock am Ring 2008

Idealne miejsce na piknik © amiga

Poranek w Zabrzu © amiga

Kraftwerk: Das Modell

Die Toten Hosen - Rock am Ring 2008 - Hals- und Beinbruch

djk71, kosma100 No ba, ostatnio je usłyszałem i... jakoś przypadło mi do gustu, chyba do mnie pasuje. Całe życie robię tylko to co lubię. Jedno hobby stało się pracą, ale jest kilka innych. Niestety wszystkie zajebiście kosztowne.

amiga 07:04 piątek, 25 maja 2012

Hihihihihi motto wymiata :-)

kosma100 21:02 czwartek, 24 maja 2012

Wczoraj z Olkiem też zwróciliśmy uwagę na ten kawałek...
Co za motto na stronie... ;-)

djk71 20:17 czwartek, 24 maja 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dwudz