Dopracowo

Środa, 21 marca 2012 · Komentarze(1)
Dzisiaj droga dopracowa częściowo po lesie. Po tygodniu przerwy zdecydowałem się sprawdzić ile pozostało tam błota i ... okazuje się, że jest do przyjęcia. Rower nie zatrzymuje już się w szlamowatej mazi jak przed tygodniem. Większość jeziorek na ścieżkach jest wyschnięta. Prawie idealnie.
Trasa dodatkowo wybrana po wczorajszym OTB w Rudzie Śląskiej, ścieżki leśnie są chyba bezpieczniejsze. Dodatkowo boli mnie bark, przedramię i łokieć oraz prawe udo tam gdzie wbił mi się róg kierownicy. Pierwsze kilka km były małą męczarnią, później gdy obolałe miejsca rozruszały sie to jazda była zdecydowanie przyjemniejsza.

Foty wieczorem

Kadencja: 63

Coś jest na rzeczy z tymi rogami. Zawsze się gdzieś przyhaczy, podczas jednej z gleb róg mi się wbił pod żeberko - nic przyjemnego. Dlatego zamierzam w niedługim czasie wymienić prostą kierownicę i rogi na jakiegoś szerszego rizer-a.

t0mas82 13:34 środa, 21 marca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa baczy