Wracając lasami

Czwartek, 2 sierpnia 2018 · Komentarze(1)
Przed wyjazdem zakładam nową przerzutkę i hak. Szybka regulacja i da się jechać... W domu będę musiał i tak zmienić linkę. Szkoda, że nie kupiłem w sklepie, ale teraz już nie chce mi się tam gnać. Po raz drugi... bez sensu.
Ruszam kilka minut przed 17. Duszno, upalnie, powrót zapowiada się wyjątkowo ciężki. Nie namyślam się długo, wracam lasem.
Lasek Makoszowski, dalej Wiosenna i jestem w drodze na Halembę.. Upał mnie wykańcza, chce mi się strasznie pić.... wiem że muszę gdzieś stanąć, tylko gdzie. Jest kilka  możliwości, ale sklepy nie wszystkie się do tego nadają, szczególnie te z zamalowana/zaklejoną witryną. Mimo wszystko wolę mieć rower w zasięgu wzroku.

W okolicach lasku Makoszowskiego
W okolicach lasku Makoszowskiego © amiga
Na zakręcie
Na zakręcie © amiga
Wybór pada na stację BP na Halembie. Kilka minut przerwy, herbata oczywiście zimna, pomaga... mogę jechać dalej. Tym razem już na spokojnie, starając się wybierać drogi i ścieżki gdzie jest cień. Wyjeżdżam na Starych Panewnikach, a później tyłami docieram w okolice parku Zadole.
Dolina Kłodnicy - zabudowuje się... a szkoda..
Dolina Kłodnicy - zabudowuje się... a szkoda.. © amiga
Leśne ścieżki
Leśne ścieżki © amiga
Troszkę piasku
Troszkę piasku © amiga

W domu... kolejne 2 litry wody mineralnej. Ciężko było... Jutro zdaje się, że będzie powtórka z rozrywki...

Linki wożę ze sobą cały czas. Już mi się zdarzyło wymieniać w trakcie i dojazdu, i powrotu z pracy. No i zawsze blokada do spięcia rowerka właśnie na okoliczność wejścia na chwilę do sklepu. Niestety minus jest taki, że razem z narzędziami to trochę waży i zajmuje miejsce w i na plecaku.

limit 02:57 piątek, 3 sierpnia 2018
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa woscs