Wtorek rano

Wtorek, 31 maja 2016 · Komentarze(0)
Wyjeżdżam około 7:15.... 200m od domu... czuję, że rower pływa... w przednim kole nie mam powietrza... :(...

10 minut później ruszam dalej... tyle, że straciłem sporo czasu... cóż, dzisiaj będą tylko szosy.... prawie...
Na szczęście wiatr mi sprzyja, jest bardzo delikatny w plecy :)

Gnam kolejnymi ulicami, o dziwo nawet nie mia wielkich korków...

"Tunel" w Piotrowicach © amiga

w Kochłowicach pojawia się kilka kałuż, w nocy chyba padało...
Pod prąd na DDRce - raczej norma
Pod prąd na DDRce - raczej norma © amiga
Jak zwykle woda tu jest
Jak zwykle woda tu jest © amiga
Za to na Wirku niespodzianka, w kilku miejscach został zerwany asfalt... na mijance.. jakiś zdolny kombinuje jak przejechać, po 2 minutach nie wytrzymuję, objeżdżam go z prawej strony i jadę, bo miejsca jest sporo...
Poprawiają fragmenty asfaltu
Poprawiają fragmenty asfaltu © amiga
W Zabrzu nieco zmieniam kierunek, jadę przez rondo będące zjazdem z DTŚki, nie lubię tego miejsca, ale jest szybsze :) a dzisiaj tego mi potrzeba... przynajmniej z rana...
Rondo ze zjazdem z DTŚki w Zabrzu
Rondo ze zjazdem z DTŚki w Zabrzu © amiga
Remont trwa w najlepsze
Remont trwa w najlepsze © amiga

Krótka kontrola remontu w Gliwicach i chwilę później jestem w pracy...  udało się przejechać trasę z całkiem przyzwoitym czasem jak na mnie... ale jeszcze trochę czasu minie, zanim dobiję do rekordu - do 58 minut... jest co robić