Szukając porządnych łatek...

Czwartek, 6 listopada 2014 · Komentarze(0)
Emigranci - "Na falochronie"

Wychodzę z firmy jest... kilka minut przed 17..., w planie mam odwiedzenie 2 sklepów, potrzebuję kupić normalne łatki rowerowe - normalne czyli działające, klejące się, a nie takie z którymi muszę walczyć przez 30 minut... Plan... to głównie sklep w Kochłowiacach, jest z reguły dość dobrze zaopatrzony i liczę na to, że dostanę tam tak deficytowy towar...
Widać, że pogoda zmienia się a gorsze, na niebie pojawiły się gęste chmury, pomimo tego, że jest pełnia, to księżyca nie widać..., na dokładkę od czasu do czasu kropi...
Gdy dopadam sklepu... okazuje się, że łatki mają, ale takie "dojazdówki" to kolejny sklep w którym nie mogę dostać tak potrzebnego "towaru"... Masakra... Za to po długich poszukiwaniach... sprzedawca znajduje 2 dętki Continentala... na koła 28" Ostatnie 2... Przestawiają się na sezon zimowy i... rowerzystów mają w poważaniu... Ech...
W Ochojcu zahaczam jeszcze o sklep w pobliżu domu i tutaj również nie ma możliwości zakupy łatek, również są tylko dojazdówki..., gdy zapytałem się o opony z agresywnym bieżnikiem, to dowiedziałem się, że za tydzień będą mieli... może...
Masakra co się dzieje? Coś mi się zdaje, że stanie tylko allegro.